Targi Motor Show Genewa

Cała ekipa z ZSP nr 1 w Praszce

W dniach do 12 – 14 marca 2015 r. dziesięciu uczniów naszej szkoły brało udział w wyjeździe na targi Motor Show w Genewie. Wyjazd był organizowany w ramach projektu „Opolskie szkolnictwo zawodowe bliżej rynku pracy”.  W targach wraz z opiekunem Panią Dorotą Pałygą brali udział następujący uczniowie:

1. Edyta Janas                                       IV ME
  8. Grzegorz Materac                            III TM
  9. Michał Urbaniak                              III TM
  10. Kamil Pokorski                                 IV TI

Pierwszego dnia z lotniska w Krakowie polecieliśmy do Bergamo (Włochy). Po zakwaterowaniu w hotelu udaliśmy się na spacer po mieście. Następnego dnia wczesnym rankiem udaliśmy się autokarem do Genewy (Szwajcaria). Droga prowadziła wśród pięknych górzystych terenów. Mieliśmy również okazje przejechać przez 12 km tunel pod górą Mont Blanc. Po przyjeździe na miejsce udaliśmy się targi gdzie mogliśmy podziwiać nowoczesne pojazdy różnych marek samochodów z całego świata. Wieczorem udaliśmy się z powrotem do hotelu w Bergamo. Ostatniego dnia pojechaliśmy do Mediolanu, gdzie udaliśmy się na spacer oglądając najciekawsze zabytki tego miasta. Po południu pojechaliśmy na lotnisko i samolotem wróciliśmy do Polski do Krakowa, następnie autokarem pojechaliśmy do Opola.

Uczniowie z wycieczki wrócili bardzo zadowoleni, pełni niezapomnianych wrażeń. Przelot samolotem na pewno był również dodatkową atrakcją całego wyjazdu. Myślę, że ten wyjazd zostanie w pamięci na zawsze.

Wjazd do tuneli po Mont Blanc

Byk – symbol Mediolanu

Na lotnisku w Krakowie

Cała ekipa z ZSP nr 1 w Praszce

Postój w czasie drogi do Genewy